Re: Kupno dysku 80GB - jaki?

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Fri 30 Aug 2002 - 13:02:24 MET DST

Użytkownik "Paweł 'Dziku' Spychalski" napisał:

> OK, looz. A ja zostanę przy Barrcudach
> i poczekam aż ci IBM padnie :)

Przeczytaj jeszcze raz dokładnie co napisałem. Jest wyraźnie zaznaczone, że
teraz mam Barracudę. Wcześniej miałem IBM'a 60 GB 7200, a teraz Barracuda
ATA IV 80 GB (i kilka innych, m.in. Maxtory). Użyłem tylko porównania, że
nie widziałem do tej pory tak szybkich dysków jak tamten IBM. Moja obecna
Barracuda mu do pięt nie dorasta. Niestety tamten pracował tylko 2 miesiące.

Pozdrawiam,
Sniper