Re: Pomocy - zanim zwariuje!!! :<

Autor: Lukasz Jakubowski (lukasz_at_remove_thisin-tra.com.pl)
Data: Fri 30 Aug 2002 - 12:32:38 MET DST

> jeżeli wszystkie trzy były tej samej klasy (za kilkadziesiąt zł) to jest
> to jak najbardziej prawdopodobne, ale możliwy jest też trzeci czynnik -
> jakość prądu w Twoim gniazdku

Hmm, Codegen 200W i dwa 300W, z czego jeden ok. 1-roczny a drugi nowy.
Plyta mordujaca zasilacze- chyba z czyms takim sie nie spotkalem. BTW,
czy grafa korzysta z tych samych napiec co dyski i proc (+5 i +12 V afair)?
Jakosc pradu? Praca zadnych urzadzen w domu na to nie wskazuje,
probowalem zasilacze podlaczac tez przez filtr.

Tez mi jakos to wszystko do zasilacza pasuje, tylko dlaczego na zadnym
nie wstaje komp na 15 watowym celeronie? Plyta uszkodzila zasilacze czy co?

Lukasz