Re: Tania karta gfx z TV

Autor: Rafał Tomasik (rafal_at_zt.kielce.tpsa.pl)
Data: Fri 30 Aug 2002 - 12:36:11 MET DST

Bronek Kozicki wrote:

> przy Matroxach _każda_ karta (wyjście analogowe) wymięka. Może trochę
> inaczej to wygląda dla DVI; nie wiem.

raczej tak samo ...
tzn. Matrox w DVI też jest nie do pobicia.
przez moment myślałem, że własnie Ati mógły dorównać
Matroxowi G550 (mam na myśli DVI) a tym samym stać
się kartą uniwersalną (dobra w grach z zachowaniem
jakości matroxa)
- niestety nie, a szkoda.
przekonałem sie o tym na własne oczy (wpadł mi w ręce
Hercules, więc go przetestowałem)
Parhelia była by tutaj dobrym rozwiązaniem, ale cóż ...
"nie dla psa kiełbasa ..."

R.