Re: Speed FAN 4.06 a temp HDD

Autor: Grucha (grucha_at_klub.chip.pl)
Data: Fri 30 Aug 2002 - 09:50:51 MET DST

Użytkownik "Pawel" <fazilog_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> jeszcze jedno... czy jesli zaczne chlodzic tego Fujitsu i temp zmieni sie
> dosc nagle o prawie 20 stopni z 45 ja jakies 25 jak w przypadku maxtora to
> nie bedzie to mialo jakiegos negatywnego wplywu na dysk?
> pozdrawiam

fajka oznacza że wszystko w porzasiu
czerwona strzałka w gore to temp rosnaca (moga byc nawet ulamki st, ale
rosnie), niebieska w dol to spadajaca
dopoki nie masz planacego ogniska to wszystko jest Ok
nie wiem w jaki sposob schlodzisz nagle dysk z 45 st do 20 - zanurzysz w
wodzie ?
jesli tak to faktycznie moze miec to negatywny wplyw na jego dzialanie ;-)