Re: Speed FAN 4.06 a temp HDD

Autor: Pawel (fazilog_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 30 Aug 2002 - 10:55:57 MET DST

> nie wiem w jaki sposob schlodzisz nagle dysk z 45 st do 20 - zanurzysz w
> wodzie ?
> jesli tak to faktycznie moze miec to negatywny wplyw na jego dzialanie ;-)

spoko, dzieki za odpowiedz :)
nagle tzn, z chlodzeniem witrakami - maxtor tez byl goracy jak trzeba, a
teraz przy takim aktywnym chlodzeniu jest ledwo cieply, slowem wiatraki
chlodza dobrze choc za ciche to nie sa, mysle, ze jak wrzucilbym takie same
chldodzenie dla fujitsu to temperatura mogla by spasc do podobnej temp jak
maxtor czyli do ok 25 st z obecnych 45, i zastanawia mnie czy jesli dysk
chodzi od roku w 45st to czy jesli nagle temp spadnie tak znacznie nic sie
mu sie stanie.... wiadomo dysk systemowy to pad bylby jak najmniej
wskazany...

pozdrawiam
pawel