Re: HDD fujitsu pada

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Fri 30 Aug 2002 - 01:32:28 MET DST

On Thu, 29 Aug 2002 20:55:41 +0200, "Pawel" <fazilog_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>no Panowie troche mi sie wlos zjezyl po tych postach co do fujitsu - mam na
>mojej 40gb olejowej ponoc 5400- caly system w2k i jakby to padlo...
Ja na swojej 40stce mialem 30GB danych. Takze obraz partycji z win2k,
ktora wlasnie chcialem sobie odtworzyc. Zrobilem format d: /q odpalam
kompa w dosie, uruchamiam ghosta i rozpakowuje te 800MB windy z cala
zainstalowana menazeria. Bardzo sie zdziwilem, ze gdzies przy 30%
Ghost stwierdzil, ze obraz jest be i on tak dalej pracowac nie bedzie.
Okazalo sie, ze bady (w sporej ilosci) pojawily sie wlasnie tam gdzie
ow obraz byl.
Jak juz prowizorycznie postawilem system od zera zaczalem kopiowac co
sie da na drugi dysk i na CDki.
Nastepnego dnia badow bylo wiecej i wybralem sie do serwisu, gdzie
stalem sie posiadaczem nastepnej B IV.
W sumie sie ciesze, bo Baska nie chrupie tak glowicami a i szybciej
jest i tylko ta historia z ghostem mnie troche rozjuszyla ;-)

Pozdrawiam
GLide