Re: Czy warto kupic taki zestaw ?

Autor: Maciek (maciekm_at_o2.pl)
Data: Fri 30 Aug 2002 - 01:39:18 MET DST

> Jezu, wy macie wszyscy po kolei fioła chyba ;) P4 do Internetu, MP3 i
> filmów... To już Celek 300MHz + 64 MB RAMu nie wystarczy do tego?
> Świat chyba oszalał... Albo to ja jakiś nienormalny jestem.
:) nie, nikt jeszcze chyba nie oszalal
jasne ze i taki celeron by wystarczyl, tylko chodzi o to, ze
P4 w polaczeniu z tamtymi podzespolami(pamieci sd-ram,
i nic nie warta grafika) pomimo kosmicznej ceny jest niewiele
wydajniejszy od takiego celerona, w zwiazku z czym do niczego
innego nz on tez sie nie nadaje