Re: Problem z dyskami Caviar

Autor: Smoq (smoq__at_f2virt.onet.pl)
Data: Fri 30 Aug 2002 - 01:09:40 MET DST

Użytkownik "Andrzej Jasiński" <jasiu21_at_hoga.pl> napisał w wiadomości
> Mam nastepujący problem. Ostatnio mojej koleżance pojawiły sie bady na
dysku
> Caviar 3,2 GB(numerka nie pamietam), przy czym dysk nie dał sie
sformatowac
> w sposób zwykły(format zgłasza bład:Brak gotowości), ani równiez za pomoca
> foramtowania niskiego poziomu. Ja miałem dokładnie taki sam problem pare
lat
> temu (dysk Caviar 2,5 GB) i skonczyło sie wymianą dysku. Również Caviar
> kolegi 1,6 GB zakończył swój żywot w podobnych okolicznościach. Zastanawia
> [...]
Kiedys dyski WD (Caviary) mialy dobra opinie. Niestety zmienilo sie to 4-5
lat temu, kiedy dystrybutorzy sprowadzali dyski naprawiane (ktore seryjnie
padaly) i sprzedawali jako nowe. A swoja droga dziwna polityka producenta.
Wyglada, ze masz dysk z tych czasow wlasnie. Ale teraz na szczescie sie to
zmienilo, z czystym sumieniem moge polecic dyski WD.

Smoq