Problem z dyskami Caviar

Autor: Andrzej Jasiński (jasiu21_at_hoga.pl)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 23:32:06 MET DST

Mam nastepujący problem. Ostatnio mojej koleżance pojawiły sie bady na dysku
Caviar 3,2 GB(numerka nie pamietam), przy czym dysk nie dał sie sformatowac
w sposób zwykły(format zgłasza bład:Brak gotowości), ani równiez za pomoca
foramtowania niskiego poziomu. Ja miałem dokładnie taki sam problem pare lat
temu (dysk Caviar 2,5 GB) i skonczyło sie wymianą dysku. Również Caviar
kolegi 1,6 GB zakończył swój żywot w podobnych okolicznościach. Zastanawia
mnie czy to przypadek(na dodatek wszystkie dyski padały po około 3-4 latach
użytkowania). Może ktoś zetknął sie z podobnym problemem i wie czy da sie
cos z tym zrobic.

Pozdrawiam
                         Jasiu