Re: w co lepiej zainwestowac? Athlon czy p4?

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Thu 29 Aug 2002 - 23:41:09 MET DST

On Wed, 28 Aug 2002 14:30:16 +0200, "<< eMKa >>" <emka_at_alert.pl>
wrote:

>K5 i K6 to niezliczone upgrade sterów, biosów, patche i service packi, po
Jakie service packi Ty chcesz instalowac do procka?
Gdy ja kupowalem swojego K5PR100 musialem za niego zaplacic 260zl. I
bardzo sie cieszylem, ze tylko tyle bo P100 kosztowal 370. I szczerze
mowiac za te cene zupelnie nie denerwoawal mnie fakt, ze koprocesor w
K5 byl kilkanascie procent wolniejsdzy niz w Intelu

>prostu masakra. Wkładałeś takiego C300A, kręciłeś na 450 i miałeś P2 500
>prawie....
Chyba nie chcesz porownywac K5 i Celrona?

>No i wszystko działało "po włożeniu", a nie po 3 tygodniach ostrej jazdy i
>to bez stabilności....
LOL. Ja wlozylem procka i zainstalowalem system i nie znalem pojecia
niestabilnosci. A wszystko to na badziewiarskim Lucky Starze na VXie.

Pozdrawiam
GLide

PS. A kompa nie uzywalem do zastosowan biurowych.