Re: HDD fujitsu pada

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Thu 29 Aug 2002 - 23:42:48 MET DST

GLide <glide_at_terramail.pl>, wrote in

> Ja w ciagu roku pozegnalem dwie 40stki :-)
> A tak dobrze wszyscy o fujistu kiedys mowili......

Ja mialem przedwczoraj przypadek jak na moich oczach padla 20. Dziwna,
sprawa, dysk sie kreci, bios go wykrywa, ale potem jak jest tabelka
podsumowijaca o dysku nie ma :( Po odpaleniu z dyskietki startowej tez nie
ma go w fdisku :/ Z takim przpadkiem to sie jesszcze nie spotakalem.
Wogle bylo tak ze konfigurowalem klienta poczty (czyt. Upslook ;) Reset,
widna sie wlacza i zwis. Ale spoko winda to normalne, wiec reset i juz sie
wiecej systenm nie chcial odpalac :) Ponoc zadnych wczesniej objawow nie
bylo, padl nagle niemal na moich rekach ;)

--
Krzysztof Szczepanek
"Will this shit ever change?"