Re: Zestaw komputerowy - co sadzicie ?

Autor: januszek (kezsunaj_at_ktory.mowi.spamerom.nie.irc.pl)
Data: Sat 03 Aug 2002 - 22:17:18 MET DST

>tak sie sklada ze jakby mi sie komp wieszal to bym go z domu wywalil - stac
>mnie na zamiane na intela nawet najlepszego - nie w tym rzecz, dziala
>dobrze... nic sie nie wiesza (74C zanotowalem po godzinnej grze w wolfa
>online w najwiekszy upal - teraz mam 53C) jest stabilnie - uwierz mi...

Moj Athlon powyzej 60 stopni odmawia stabilnej wspolpracy :P

>matko :))) nie wiem czy zgrywasz sie czy nie rozumiesz ? to moja strona ,
>koszt czesci to 5zl - zanudzali mi za ile to sprzedam to napisalem bardzo
>zenichecajaco za ile zrobie- jasne :D ?

Znaczy krotko mowiac to sposob dla harcerzy? :PPP

>http://www.tweak.pl/artykul/amd_vs_intel?PHPSESSID=d2576e6da3e114b463339d7b6
>5b490bd

>lisek z tweaka jedzie na amd , po co mu vulcano ? nie krece, moj proc nie
>jest z bialka.

Ale jest sie na czym oprzec w dyskusji.

>wez idz ;) gdzie widzisz ograniczenia ? ja widze u intela .... procek
>szybszy o 300-400mhz z niby 400Mhz szyna (marketing..) jest tak samo prawie
>wydajny jak "wolniejszy" amd..

W taktowaniu pamieci.

>kup rambusa :D
>P4 potrzebuje szerokiej szyny pamieci - amd nie az tak. Zreszta ponoc maja
>przejsc na FSB 166.

Ponoc? Ponoc za 5 lat to o czym teraz rozmawiamy bedzie wywolywac
usmieszki :PPP

>gadaj tu z takim....

i vice versa :P

>jakby cokolwiek mi zle dzialalo to bym zmienil na intela (a gdybym nie kupil
>amd 2 lata temu mialbym juz 3 pudelka po plytach glownych ot co)

2 lata temu... Mowimy o tym co ktos ma kupic TERAZ :P

januszek