Re: Zestaw komputerowy - co sadzicie ?

Autor: Krzys_iek (krzys-iek_at____+___wp.pl)
Data: Sat 03 Aug 2002 - 16:09:03 MET DST

> Owszem, wycisze... i juz widze to stabilnosc przy 74 stopniach :P

sluchaj gosciu ;)

tak sie sklada ze jakby mi sie komp wieszal to bym go z domu wywalil - stac
mnie na zamiane na intela nawet najlepszego - nie w tym rzecz, dziala
dobrze... nic sie nie wiesza (74C zanotowalem po godzinnej grze w wolfa
online w najwiekszy upal - teraz mam 53C) jest stabilnie - uwierz mi...

> po za tym jak uklad wyceniany na stronie do ktorej link podales na ok
> 50 zl dolicze do tych mitycznych 30 zl... to juz mam 80 zl :P

matko :))) nie wiem czy zgrywasz sie czy nie rozumiesz ? to moja strona ,
koszt czesci to 5zl - zanudzali mi za ile to sprzedam to napisalem bardzo
zenichecajaco za ile zrobie- jasne :D ?

http://www.tweak.pl/artykul/amd_vs_intel?PHPSESSID=d2576e6da3e114b463339d7b6
5b490bd

lisek z tweaka jedzie na amd , po co mu vulcano ? nie krece, moj proc nie
jest z bialka.

> Czyli uzywajac AMD zaoszczedzimy raptem 80 zl placac za to
> ograniczeniem szyny do 266. A 266/133 oznacza mniejsza wydajnosc
> pamieci DDR niz 333/166 nie mowiac o bedacym tuz tuz 533/266.

wez idz ;) gdzie widzisz ograniczenia ? ja widze u intela .... procek
szybszy o 300-400mhz z niby 400Mhz szyna (marketing..) jest tak samo prawie
wydajny jak "wolniejszy" amd..

> dzisiejszych czasach wydajnosc pamieci ma czasem wieksze znaczenie niz
> wydajnosc procesora.

kup rambusa :D
P4 potrzebuje szerokiej szyny pamieci - amd nie az tak. Zreszta ponoc maja
przejsc na FSB 166.

> posiadacze malych fiatow, ktorzy montuja alufelgi, szerokie opony i
> dorabiaja potem do tego ideologie gloszaca, ze to poprawia parametry
> techniczne :))))

gadaj tu z takim....

jakby cokolwiek mi zle dzialalo to bym zmienil na intela (a gdybym nie kupil
amd 2 lata temu mialbym juz 3 pudelka po plytach glownych ot co)