wtyczka zasilania

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 29 Aug 2002 - 18:11:08 MET DST

wtyczka zasilania z zasilacza at mi sie grzeje; chodzi o wtyczke
10-pinowa do MB; grzeje sie konkretnie czerwony kabelek najbardziej
wysuniety; /czyli +12/;

czy taka awaria zasilacza mowi: kup nowy zasilacz? jak na razie
rozkrecilem go i przez 10minut wydmuchiwalem kurz ze srodka; teraz juz
nawet widac podzespoly zasilacza i da sie odczytac napisy na plytce ;)

chodzi o to, ze MB tez sie popsula, tylko kurde nie moge dojsc co
konkretnie poszlo; plyta raz wstaje raz nie wstaje; z innym zasilaczem
sie ta wtyczka nie grzeje; zaraz przy gniazdku mam oczywiscie pamieci;

pzdrv;
adas;

--
jeszcze nie wyprowadzilem sie do Wroclawia;
ale skoro caly Poznan sie tam przenosi?