Re: ATI VIVO - warto do przechwytywania?

Autor: See_you (seefiveyou_at_poczta.gazeta.pl)
Data: Thu 29 Aug 2002 - 16:58:37 MET DST

"ADA$" <adamur_at_box43.pl> wrote in message...
> Ja tez...
> TO bylo na starym MultiMediaCenter (v6.2 chyba). Nie bylo obslugi
> MPEG2 (mozna bylo to obejsc) i byly wlasne formaty ATI - VCR1 i VCR2,
> ktore dzialaly tylko na ATI. W wersji 7.1 nie ma juz tego problemu i
> mozna zgrywac w dowolnym formacie (np. DivX5).
> Ale i tak iuVCR jest debesciak :-)

To fakt.
Kiedys nawet udalo mi sie zgrac Star Wars... z satelity do MP2
i sam bylem zaszokowany jakoscia (o wlos od DVD) ale ze wzgledu
na wielkoksc (razem -kilka GB) skasowalem po miesiacu:).
Moze pamietasz jedna sprawe - co zrobic aby inne programy
procz ATI MMC VIDEO-IN rowniez "widzialy" wejscie wideo w tej karcie?
Prawie tego nie uzywam ale czasem cos tam by sie pokombinowalo innym
softem do zgrywania nz MMC, teraz mam v.7.1 i zadnen inny soft poza nim
nie widzi wejscia video.
Wszystko co zaleca ATI jest zainstalowane a mimo to kicha.
(tak przy okazji - bo szukac tego juz mi szkoda czasu:).
See_you