Re: ATI VIVO - warto do przechwytywania?

Autor: ADA$ (adamur_at_box43.pl)
Data: Thu 29 Aug 2002 - 16:16:51 MET DST

On Tue, 27 Aug 2002 15:35:15 +0200, "See_you"
<seefiveyou_at_poczta.easy.pl> wrote:

>Mam od prawie 2 lat taka jedna...

Ja tez...

>Problem w tym, ze w zaleznosci od oprogramowania i formatu zapisu
>zdarzylo mi sie pare razy zrobic plik ktory tylko ja moglem obejrzec.
>Od dawna nie bawie sie w te klocki i dokladnie nie pamietam
>co i jak trzeba aby wszystko poszlo o.k. ale mialem pare wpadek
>stad pamietam sam "problem".

TO bylo na starym MultiMediaCenter (v6.2 chyba). Nie bylo obslugi
MPEG2 (mozna bylo to obejsc) i byly wlasne formaty ATI - VCR1 i VCR2,
ktore dzialaly tylko na ATI. W wersji 7.1 nie ma juz tego problemu i
mozna zgrywac w dowolnym formacie (np. DivX5).
Ale i tak iuVCR jest debesciak :-)

--
| << ADA$ >> | adamur_at_box43.pl |