Re: Glosnosc pracy dyskow twardych

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Thu 29 Aug 2002 - 17:04:56 MET DST

Użytkownik "maniek" napisał:

> Sa jakies ktore nie padaja ???

Pewnie są. Tylko ja bym nie polecał żadnego. Mam w firmie jeszcze kilka
IBM'ów, np. 120 GB 7200 z Filipin. Na razie działa. Ciekawe tylko czy długo
pociągnie. Vancouvery to nowa seria, zwłaszcza te największe, więc ciężko
się wypowiadać, że są wśród nich bezawaryjne, bo nikt jeszcze go odpowiednio
długo nie testował. Jak na razie wszystko co kupiłem 6-8 miesięcy temu już
padło. Te największe, 120 GB mam dopiero 3 miesiące.

Pozdrawiam,
Sniper