Re: AVI , MPEG itd ...

Autor: Krzysztof Warzbiński (krzysztof.warzbinski_at_interia.pl)
Data: Sat 03 Aug 2002 - 19:57:02 MET DST

Te aviki to są teledyski i raczej takie same jak inne tzn. zrzuty które
ktoś zrobił z MTV , Vivy itd...
Nie wiem jak rozpoznać czy to DV AVI ? i co to DV AVI ?
Póbowałem odpalić je Power DVD ale tak samo nie chodzą ... chodzą tylko pod
Infran View, ale to program dobry jedynie do zdjęć...
Dziwne jest że z drugiej strony Inrfan View tych avi które mi normalnie
chodzą nie czyta...

Pozdrawiam,
Krzysiek