Re: Ubezpieczenie peceta

Autor: Michał (projectstudio_at_wp.pl)
Data: Thu 29 Aug 2002 - 13:42:01 MET DST

Użytkownik "Sniper" napisał w wiadomości
> Wynajmuję mieszkanie (jestem niezameldowany więc robię to nielegalnie).

- ja tez tak robie :-)

> Pól roku temu piorun rozwalił mi kompa i monitor - straciłem sprzęt za
ponad
> 4000 zeta. Niestety nie mogłem się domagać odszkodowania od elektrowni,
czy
> administracji osiedla, bo przecież byłem niezameldowany. Poza tym obawiam
> się np. kradzieży - rok temu znajomemu wycięli kraty w oknach i wynieśli
> sprzęt za ponad 10.000 zł.

- baaardzo wspolczuje

> W związku z powyższym, mam pytanie: czy ktoś ubezpieczał własnego peceta?
> Jakie są koszty takiej inwestycji? Jakiego odszkodowania można oczekiwać i
> jak duże są problemy z jego uzyskaniem w przypadku rzeczywistego zajścia
> zdarzenia losowego?

NIe jestem specjalista ael wydaje mi sie ze jesli ubezpieczasz mieszkanie od
kradziezy, pioruna, zalanie i czego tam jeszcze to w przypadku powyzszych
kataklizmow powinni zwrocic kase.
Jesli jest mieszkanie ubezpieczone to i wszytsko w nim
Chyba tylko podajesz wartosc sprzetu i (chyba) to co w nim jest(w
mieszkaniu) i na tej podstawie agent oblicza skladke.
Musialbys zapytac czy istnieje mozliwosc osobnego ubezpieczenia sprzetu
to wszytko powyzej to sa tylko przypuszczenia, najlepiej umow sie z agentem
i jesgo zapytaj.NA pewno bedzie szczesliwy zawiazujac nowe ubezpieczenie.
pozdrawaim
michał