Ubezpieczenie peceta

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Thu 29 Aug 2002 - 13:06:51 MET DST

Wynajmuję mieszkanie (jestem niezameldowany więc robię to nielegalnie). Pół
roku temu piorun rozwalił mi kompa i monitor - straciłem sprzęt za ponad
4000 zeta. Niestety nie mogłem się domagać odszkodowania od elektrowni, czy
administracji osiedla, bo przecież byłem niezameldowany. Poza tym obawiam
się np. kradzieży - rok temu znajomemu wycięli kraty w oknach i wynieśli
sprzęt za ponad 10.000 zł.

W związku z powyższym, mam pytanie: czy ktoś ubezpieczał własnego peceta?
Jakie są koszty takiej inwestycji? Jakiego odszkodowania można oczekiwać i
jak duże są problemy z jego uzyskaniem w przypadku rzeczywistego zajścia
zdarzenia losowego?

P.S.
Wiem, że to trochę NTG - proszę nie krzyczeć.

Pozdrawiam,
Sniper