lampka swietlowkowa na biurko;

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 29 Aug 2002 - 00:47:14 MET DST

czesc;

poniewaz rozpoczalem sobie kolejna sesje grzebania w posiadanym
sprzecie, to zainteresowalo mnie pewne dziwne dzialanie;

otoosh mam na biurku lampke ze swietlowka w srodku; wpiete toto w
gniazdko; w to samo gniazdko /jest podwojne/ mam wpieta listwe z
komputerem;

w momencie gaszenia lampki z komputera dobiega dzwiek taki, jak przy
przepelnieniu bufora klawiatury /takie moze ze 4 serie pikania/;

czy fakt podlaczenia takiej lampki w to samo gniazdko moze miec ujemny
wplyw na kompa? dodam ze podlaczenie zwyklej lampki biurkowej w to
gniazdko powoduje podobny efekt przy jej wylaczaniu;

pozdrawiam;
adas;

--
jeszcze nie wyprowadzilem sie do Wroclawia;
ale skoro caly Poznan sie tam przenosi?