Re: [NTG] AVI , MPEG itd ...

Autor: Michal R. Hoffmann (misiek_at_knm.org.pl)
Data: Mon 05 Aug 2002 - 01:14:06 MET DST

"Krzysztof Warzbiński" wrote:

> Te aviki to są teledyski i raczej takie same jak inne tzn. zrzuty które
> ktoś zrobił z MTV , Vivy itd...
> Nie wiem jak rozpoznać czy to DV AVI ? i co to DV AVI ?
> Póbowałem odpalić je Power DVD ale tak samo nie chodzą ... chodzą tylko pod
> Infran View, ale to program dobry jedynie do zdjęć...
ten teges... przypuszczam, że masz te pliki niedociągnięte do końca. I
przez to mają spitolone indeksy. IfranView umie sobie z tym radzić (chyba
sam odbudowuje). Powinien pomóc programik do naprawiania plików DivX (ale
nazwy nie pomnę).

co do odwrotnej sytuacji - nie mam pojęcia o co chodzi - powinno działać!

BTW, to jest NTG.

pozdrawiam

--
misiek
*** Michal R. Hoffmann        |    <mailto:misiek_at_knm.org.pl>     ***