Re: ISA-wy modem;

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 29 Aug 2002 - 00:58:04 MET DST

See_you napisał:

>To wspolczuje - do mnie juz nikt takich modemow (starych, niewiadomego pochodzenia)
>nie przywleka od czasu kiedy kilka wyslalem "poczta lotnicza":))

bede jutro dalej szukal jakiegos modema na isa; mysle ze znajde
cokolwiek sprawnego; juz wole nawet miec te 33600, ale zeby system
jakos z tym dzialal; heh; z moze ze sprawie jakis zewnetrzny? jeszcze
nigdy nie mialem;

>To pisz offline - bedzie szybciej i taniej...;-))

trudno pisac offline na modemie z onetu ;)

>A powazniej - jaki masz modem pci i jaki procesor?

siedze sobie na spiricie /tym starszym/ i na p133 ;)))) tylko
niepotrzebnie mu chyba wlozylem 80MB ram-u, bo z madrosci grupowych
"plyty pod pentium cachuja tylko pierwsze 64MB ram"; niestety nie wiem
ile w tym prawdy;

pozdrawiam;
adas;

--
jeszcze nie wyprowadzilem sie do Wroclawia;
ale skoro caly Poznan sie tam przenosi?