Re: ISA-wy modem;

Autor: See_you (seefiveyou_at_dns.easy.pl)
Data: Thu 29 Aug 2002 - 00:17:21 MET DST

<debiliada_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> czesc;
> wylaczone sa oczywiscie te porty, na ktore wkladam modem; w sumie i com2 i com4
> nie mam; wiec irq3 jest wolne;
> dodam, ze na irq3 mialem siec, ale przed zalzoenieim modema usunalem siec z
> menadzera urzadzen; /po angielskawemu: system device resource manager/

Nie wiem, czy dobrze mnie zrozumiales,
najpierw wylacz obydwa porty w BIOSie.

> staram sie to obadac; przywloklem go wczoraj z komisu ;)

To wspolczuje - do mnie juz nikt takich modemow (starych, niewiadomego pochodzenia)
nie przywleka od czasu kiedy kilka wyslalem "poczta lotnicza":))

> gupio mi system zwalnia na pci modemie; ajk teraz to pisze, to najpierw
> znak "|" przewedrowuje mi odpowiednia ilosc miejsca; dopiero jak przestane
> pisac, to jedna po drugije pojawiaja sie literki ;)

To pisz offline - bedzie szybciej i taniej...;-))
A powazniej - jaki masz modem pci i jaki procesor?
See_you