Re: ISA-wy modem;

Autor: See_you (seefiveyou_at_dns.easy.pl)
Data: Thu 29 Aug 2002 - 02:15:57 MET DST

"adasiek" <podolany_at_poczta.wp.pl> wrote in message...
> bede jutro dalej szukal jakiegos modema na isa; mysle ze znajde
> cokolwiek sprawnego; juz wole nawet miec te 33600, ale zeby system
> jakos z tym dzialal; heh; z moze ze sprawie jakis zewnetrzny? jeszcze
> nigdy nie mialem;

Zewnetrzny to juz rozsadne rozwiazanie ale jesli poszukasz jakiegos
5letniego Sportstera na ISA to powinienes miec zylete 33600
a instaluje sie po prostu P&P - czysta przyjemnosc.
Mam taki jeden ale ciezko mi sie z nim rozstac...

> trudno pisac offline na modemie z onetu ;)
> siedze sobie na spiricie /tym starszym/ i na p133 ;)))) tylko
> niepotrzebnie mu chyba wlozylem 80MB ram-u, bo z madrosci grupowych
> "plyty pod pentium cachuja tylko pierwsze 64MB ram"; niestety nie wiem
> ile w tym prawdy;

Potrzebujesz po prostu prawdziwego modemu sprzetowego
bo na P133 "winmodemy" moga haczyc.
Szczerze powiem, ze nie mam pojecia co to za pierdoly z tym RAMem,
ale czlowiek uczy sie cale zycie (zeby go w konia nie robili:)))
See_you