czy to sie nie pogryzie? - ocena konfiguracji

Autor: abernau (abernau_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 29 Aug 2002 - 00:56:23 MET DST

witam, poprosozno mnie o wybor komputera dla goscia, co bedzie glownie gral,
ale jest ograniczony finansowo, wiec wybralem z cennika podzespoly - ale tu
jest problem: po 1 - nie wiem czy wybrane komponenty beda w ogole
wspolpracowac :), a po 2 - czy warto gdzies sie 'szarpnac troche' a miec
duzo lepszy sprzet. na swoje usprawiedliwienie powiem, ze moj rozwoj
zattrzymal sie na pentium 100 i tak mi zostalo :)

ok, oto co wybralem:
1. pl. gl.: ecs k7vta3 v.3.1
2. proc. athlon xp 1,7+ 266mhz
3. wentylator spire 1,8
4. pamiec ddram 256mb pc2100 266
5. hdd ibm vancouver 40
6. grafika: gainward gf4 4200 64 ddr
7. monitor lg 17"
8. muzyka: sb live! 1024 (to juz ma ze starego kompa)
9. dvd-rom i jakas nagrywara tylko nie pomne jaka - tez ze starego kompa
10. klawiatura, myszka, obudowa, fdd

jestem otwarty na wszelkie pomysly i opinie :)

z gory dziekuje

pozdrawiam