Re: czy to sie nie pogryzie? - ocena konfiguracji

Autor: Witold Władysław Wojciech Wilk (maniack-news_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl)
Data: Fri 30 Aug 2002 - 02:27:30 MET DST

abernau do pl.comp.pecet napisał(a):
> jestem otwarty na wszelkie pomysly i opinie :)

wsio może być, tylko płyta to... no cóż... ja nie miałbym co robić jakby
nie płyty ECS i innych podobnych producentów... syf to jest najlepsze
określenie. ja ich zrozumieć nie mogę. montują pięć gniazd PCI z których
działają 2. a miałem 3 karty do wpięcia (modem, dźwięk, tuner). w końcu
staneło na tym, że stary dobry sb live zostanie w szafie, a używany
będzie ten na płycie. oczywiście to co jest na płycie jest takiej
jakości...

inny przypadek był taki, że z kości 256mb ddr widział 128 i mu się
wytłumaczyć nie dało, że to jest 256mb. zaraz po kupnie poszedł na
miesiąc na gwarancję. a mówiłem: nie kupować, tylko problem se narobisz
"ale mi wszyscy mówią, że to jest cool płyta, tania i ogólnie git, nie
mam kasy, muszę kupić szybszego proca, bo sąsiad ma 1333 to ja muszę
mieć 1400mhz". to se chłopaczek miesiąc poczekał z fajnym sprzętem nowym
w domu. tylko płyta. oczywiście sklep nie wymienił na miejscu, bo i po
co... :^> kolejna płyta mu wariuje, robi sobie od czasu do czasu resety.
3x instalowałem windę i się modliłem, żeby w końcu... ;^)

ja mam z ecs'ami negatywne doznania, znajomi też. działać działa. ale ja
każdej "taniej" płycie mówię nie. miałem coś takiego i już nie mam...

--
|_Witold_W._W._Wilk_<maniack_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl>_|
|_______________________ICQ#65665716_GG#3211630_(+48(0)322270471)_|