Re: czy to sie nie pogryzie? - ocena konfiguracji

Autor: /\\rkhan (arkhan_at_2com.pl)
Data: Thu 29 Aug 2002 - 09:46:58 MET DST

> ok, oto co wybralem:
> 1. pl. gl.: ecs k7vta3 v.3.1
nie oszczędzaj na płycie, bo potem zasypiesz nas postami 'pomocy! ratunku!
komp się wiesza!'. Niemal w tej samej cenie jest Schuttle AK-31 2 na KT266A,
tą weź, jak już ci szkoda kasy na MSI, Epox czy Soltek.

> 2. proc. athlon xp 1,7+ 266mhz
OK

> 3. wentylator spire 1,8
No, nie wiem, czy on nie jest aby deczko głośny. Zastanów się nad Titanem
TTC-D5TB

> 4. pamiec ddram 256mb pc2100 266
OK, ale przy winXP i większym multitaskingu będzie mało.

> 5. hdd ibm vancouver 40
hmm, nie znam, ale może warto wziąć pewniaka, np. Maxtora?

> 6. grafika: gainward gf4 4200 64 ddr
Może być, ale rozważ jeszcze Radka 8500.

> 7. monitor lg 17"
Jaki? Bo jeśli 775FT, to zapomnij. Jeśli już, to 795FT.

> 8. muzyka: sb live! 1024 (to juz ma ze starego kompa)
OK

> 9. dvd-rom i jakas nagrywara tylko nie pomne jaka - tez ze starego kompa
Ja tym bardziej nie pomnę :-)

Arkhan.