Re: Seagate + raid = problem???

Autor: von_Kowal (von_Kowal_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 23:29:11 MET DST

Problem był wałkowany na grupie dzieśiatki razy. Po prostu Baracudy IV żle
pracuja na kontrolerach RAID a już szczególnie nieciekawie na HPT. Poczyrtaj
archiwum grupy albo też oficialny FAQ Seagate. Firma przyznaje się do
istnienia tego problemu tylko nie zamierza z tym nic robić. Po prostu nie
zmusisz Baracud do sprawnej pracy na HPT albo przepnij je na zwykły EIDE
albo jak możesz wymien na inne modele np. z Maxtorami nie ma tego prblemu.
IBM tez chodza dobrze no ale akurat one sa zbyt awaryjne

Pozdrawiam