Re: Seagate + raid = problem???

Autor: Marek Szopinski (news_at_mssoft.com.pl)
Data: Thu 29 Aug 2002 - 21:57:44 MET DST

Ja powiem tak. Do niedawna używałem Baracudy IV 60GB na kontrolerze RAID
(płyta MSI K7T266 Pro2-RU) pod kontrolą Windows XP ze wszystkimi
uaktualnieniami. Nie było z nią żadnych problemów. Początkowo używałem
FAT32, potem NTFS. Jedyna rzecz jaką wykryłem to, że dysk jest cholernie
wolny w stosunku do innych. W trybie burst na RAIDzie z IBM'a wyciągam 70Mb,
a z Barracudy - 40Mb. O tym problemie czytałem i faktycznie Seagate nie
zamierza nic z tym zrobić.

Marek

P.S.
Wcześniej używałem płyty z kontrolerem HPT z tym samym dyskiem. Również bez
problemów z wyj. wydajności.