RAID: HPT370 problemy ?

Autor: Oz (dark7_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 23:37:52 MET DST

Witam
Podobno RAID: HPT370 sprawia wiele problemów a szczególnie z
Seagat'ami i barakudami .
 Co o tym sądzicie , miał ktoś problemy z tym kontrolerem ?

Bo ja spore , mam mainboarda EPoX 8KTa3 + PRo z tą właśnie rajdówką ,
Hdd IBM 40 GB 305040 i Seagate 8 gb st38641a , dvd LG , cd-rw LITEON 40x.
Podczas instalacji XP IBM'a podłączyłem do RAID'a i na nim chciałem
postawić XP , w czasie instalacyjnego sprawdzania dysku wyrzuciło że dysk
jest
uszkodzony i niemożliwy do naprawy . To oki , IBM 40 gb na idzie na IDE 1
, instalka poszła , dysk leci spowrotem na RAID'a , 1 odpalenie system ok ,
teraz restart i co ? ano rozsypka poleciały pliki systemowe i inne paście .
Teraz mam tak IDE 1{ IBM }, IDE2 {Master - cd-rw Liteon slave - dvd LG}
Seagate 8 gb Raid . A teraz jat tak ze mam po każdym restarcie scandiski
a jak skopiuje np. jakiegoś avi'ka na seagate to z niego się robi kaszana .
NO i
co robić?

PS . to chyba standard ze cdikow nie da się podlonczac do rajdowek no nie ?

Mieliście jakieś problemy z tym kontrolerem ?
Może ktoś wie jak go można utemperować ?

OZ'y dark7_at_poczta.onet.pl