Re: Port rownlolegly

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 21:40:09 MET DST

Tomasz Pyra <hellfire_at_sedez.iq.pl> wrote in

> LPT nie ma 5V.

LPT MA 5V bo jest w standardzie TTL :/

> Nozki od 1-17 to wejscia (niektore roniez wyjscia),

w kazdym nowym porcie jest 12 wejsc/wyjsc, 12 sygnaluf DWUkierunkowych

> Chodzi mi o to czy podlaczac to napiecie przez opornik? I jesli tak to
> jaki? Nie chce sobie zrobic zwarcia i spalic kontrolera.

CO CHCESZ zrobic z tym 5V ?

> Druga sprawa jest taka ze podbno stan wysoki na wyjsciu powinien
> wynosic 5V, a u mnie wynosi 3.6V - to jest normalne czy nienormalne?

raczej nienormalne , moze maz cos przypalone

> A jeszcze trzecia. Czy moge do portu rownoleglego podlaczac uklady
> TTL?

tak bo to sa wlasnie takie sygnaly, tyle ze lepiej to robic przez jakis
bufor

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod