Re: Port rownlolegly

Autor: Tomasz Pyra (hellfire_at_sedez.iq.pl)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 21:22:45 MET DST

RusH wrote:

> Tomasz Pyra <hellfire_at_sedez.iq.pl> wrote in

> no ale o co ci chodzi ? z portu klawiaturt(badz ps2) mozesz wziasc sobie
> 500mA, z USB moszesz tesz 500mA, z LPT 5V tesz mozna ale max chyba 20mA :)

LPT nie ma 5V. Nozki od 1-17 to wejscia (niektore roniez wyjscia), 18-25 to
masa, no ale juz gdzies 5V znajde :-)
Chodzi mi o to czy podlaczac to napiecie przez opornik? I jesli tak to
jaki? Nie chce sobie zrobic zwarcia i spalic kontrolera.

Druga sprawa jest taka ze podbno stan wysoki na wyjsciu powinien wynosic
5V, a u mnie wynosi 3.6V - to jest normalne czy nienormalne?

A jeszcze trzecia. Czy moge do portu rownoleglego podlaczac uklady TTL?