Re: kupuje kompa - pytania...

Autor: Tomasz Sz. (_at_interia.pl)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 17:55:13 MET DST

sOnic wrote:

> np. ASUS A7V266-C KT266A - ma ktos taka plyte, jak sie spisuje?
> (wybralem ASUSA bo to jedna z lepszych firm, ale nie wiem jak z poprzednimi
> modelami)

Jesli chodzi o wybor plyty pod proc AMD to wystarczy przejrzec
posty z ostatniego tygodnia a odpowiedz ktora wybrac nasunie sie sama.
W skrocie...nie tylko Asus jest na swiecie, sa jeszcze Gigabyte, MSI, Soltek ;-]

> wybralem model 106S.

Hmmm, tu wbrew pozorom wybor nie jest wcale latwy.
Polecam http://www.cdrinfo.pl/cdr/hard/dvdrom_r1/
byc moze bedzie pomocnym linkiem.

> dzieki popatrze na ta strone, ale wolalbym wiecej opini (z praktyki) niz
> adresow stron.

To najlepszy polskojezyczny! serwis o nagrywarkach (i nie tylko)
jaki wogole powstal. Zajrzyj, poczytaj i bedziesz wszystko wiedzial,
ten serwis jest tego wart bo autorzy odwalaja naprawde kupe dobrej
roboty.
W skrocie... jesli zalezy ci na kopiowaniu wszelkich zabezpieczen
wybierz Liteon'a 48x LTR-48125W (lub 40x LTR-40125W),
jesli na bezawaryjnosci i kopiowaniu prawie! wszystkich zabezpieczen
wybierz Teac'a 40x CD-W540E ;-]

--
Z pozdrowieniami,