Re: LG 52x

Autor: flipper (arturro71_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 17:59:25 MET DST

Użytkownik "Gelo" <gelo2002-skasuj-_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> plyty

> win9x , RAM ?

Zrób tak:
1. Odłącz kabelek zasilajacy cdrom
2. Odłącz taśmę IDE
3.Odkręć śrubki mocujące napęd w obudowie
4.Umieść napęd w koszu na śmieci
5.Zapomnij o napędach LG
6. Kup liteona, teaca itp

Miałem dwa LG52, Każdy z nich nie wytrzymał nawet roku, przy naprawdę mało
intensywnej eksplatacji. Objawy te same.

pozdawiam

flipper