Re: kupuje kompa - pytania...

Autor: sOnic (sonic_flood_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 17:27:05 MET DST

np. ASUS A7V266-C KT266A - ma ktos taka plyte, jak sie spisuje?
(wybralem ASUSA bo to jedna z lepszych firm, ale nie wiem jak z poprzednimi
modelami)

> Odradzam chyba ze model 106S - taki mam i jest ok (model bez tacki)
> 115, 116 sa do bani przestaja czytac cd po jakichs 6 miesiacach - chyba
> kiepski laser
> to nie kwestia przypadku na zakupione 3 3 tak samo sie zachowuja.
wybralem model 106S.

Nagrywarka:
Co

> ja mam LG 16/10/40 - jest ok. popatrz na http://cdrinfo.pl/
dzieki popatrze na ta strone, ale wolalbym wiecej opini (z praktyki) niz
adresow stron.

Karta graficzna:
> parametrow
>OK
czyli czym sie roznia te wersje, bo moze wystarczy ta najtancza samo GF4??

sonic