Re: kupuje kompa - pytania...

Autor: maniek (maniek6_at_poczta.fm)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 17:48:01 MET DST

> Karta graficzna:
> czyli czym sie roznia te wersje, bo moze wystarczy ta najtancza samo GF4??

Tutaj twoj wybor wiadomo
GF4 ULTRA wydaje mi sie ze jest najlepszy
GF4 MX440 - najslabszy

Wszystko zalezy od kwoty jaka chcesz przeznaczyc. Zastanow sie czy w pelni
wykorzystasz grafike. (jak czesto grasz i w jakie gry),
Ja mam NVidia MX400 64MB i mi to w zupelnosci wystarczy. Lepiej przeznaczyc
kase na cos innego np RAM do kompa lub lepszy dysk, nagrywarke. Tak mysle.
Nie warto kupowac super-chiper grafiki bo po co. Tylko po to zeby miec ???

proponowalbym ci GF4 MX440 64MB, zobacz na benchmark.pl moze tam cos jest
???