Re: reklamacja plyty glownej

Autor: Fliper (fliper__at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 12:47:57 MET DST


"See_you" <seefiveyou_at_poczta.easy.pl> wrote in message
news:6474-1030529403_at_as3-15.poznan.dialup.inetia.pl...
> Jesli chcesz to mozesz ich skarzyc a oni moga cie przeciagnac jakis rok,
dwa
> a po tym twoj komp bedzie wart tyle ile wazy :)) wtedy oni dadza ci lepszy
sprzet
> nic na tym nie tracac.
> Wina lezy niestety rowniez po twojej stronie - kupujesz najtansze badziewo
> i oczekujesz kompatybilnosci rownej temu najdrozszemu.
> Nie ma nic za darmo - rozrzut jakoscowy tanizny jest wprost proporcjonalny
> do roznicy w cenach porownywalnych produktow - to jest regula
> i dziwne, ze jeszcze jej nie znasz.
inne plyty z ktorymi testowalem, wcale nie byly drozsze,a skaner chodzil bez
problemu

> Szczerze ci doradzam nie pyszczyc za wiele a dogadac sie spokojnie
> ze sprzedawca i przetestowac np.inne skanery - czyli szukac kompromisu.
sek w tym ze juz rozmawialem ze sprzedawca, chcialem wymienic skaner lub
plyte na inna za doplata,
ale uzyskalem odpowiedz ze nie ma takiej mozliwosci, tak ze rozmowa z nimi
nie wchodzi
w rachube

> Jak na razie - masz racje i masz prawo ale decyzja jak je wykorzystac
> nalezy do ciebie.
> See_you
>
>

pozdrawiam
fliper



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 01:21:15 MET DST