Re: reklamacja plyty glownej

Autor: See_you (seefiveyou_at_dns.easy.pl)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 12:08:45 MET DST

"Fliper" <fliper__at_poczta.onet.pl> wrote in message news:akhr52$55l$1_at_news2.tpi.pl...
> Witam wszystkich
> Mam pewien problem. Otoz kupilem nowy komputer w sklepie komputerowym.
> Miesiac pozniej w tym samym sklepie dokupilem skaner i tu zaczely sie
> problemy. Otoz skaner nie chce dzialac z komputerem na podstawowych portach
> USB. Gdy to zglosilem to dostawili mi sledzia do ktorego podlaczyli 2 porty
> USB z plyty (na plycie znajduje sie w sumie 4) i powiedzieli ze wszystko
> jest w porzadku. Ze skaner jest dobry i plyta tez jest dobra ale nie dziala
> na 2 portach USB bo podaje za male napiecie. Podobno sprawdzali na kilku
> [...]

Jesli chcesz to mozesz ich skarzyc a oni moga cie przeciagnac jakis rok, dwa
a po tym twoj komp bedzie wart tyle ile wazy :)) wtedy oni dadza ci lepszy sprzet
nic na tym nie tracac.
Wina lezy niestety rowniez po twojej stronie - kupujesz najtansze badziewo
i oczekujesz kompatybilnosci rownej temu najdrozszemu.
Nie ma nic za darmo - rozrzut jakoscowy tanizny jest wprost proporcjonalny
do roznicy w cenach porownywalnych produktow - to jest regula
i dziwne, ze jeszcze jej nie znasz.
Szczerze ci doradzam nie pyszczyc za wiele a dogadac sie spokojnie
ze sprzedawca i przetestowac np.inne skanery - czyli szukac kompromisu.
Jak na razie - masz racje i masz prawo ale decyzja jak je wykorzystac
nalezy do ciebie.
See_you