Problem z Geforce MX 2

Autor: nemo80_at_interia.pl
Data: Wed 28 Aug 2002 - 12:40:33 MET DST

Problem jest dość złożony. Na systemie W 98 wszystko chodzi poprawnie ale
grafika jest mało wydajnia(zbyt powoli). Kiedy wgrałem system W 98 SE wszystko
było jak powinno z tym, że zawiesza się. Szczególnie na Colinie MC Rae. Często
występuje błąd krytyczny. Wgrałem spowrotem stary W 98 i znalazłem w Managerze
urządzeń niezgodność. Numer chipsetu nie odpowiadał ze stanem rzeczywistym.
Wgrałem orginalne sterowniki z CD. Wszystko powróciło do stanu kiedy miałem
wgranego W 98 SE(zawiesza się przy zmianie rozdzielczości, częto występuje błąd
krytyczny, przy próbie przetestowania przez DirctX wystepuje równiez bład).
Wymieniłem juz zasilacz, podobno był za słaby.

Moja konfigutacja:

Płyta główna SuperGrace Apollo 133
Procesor Celeron 633 MHz
Pamieć 128 MB 133 MHz