reklamacja plyty glownej

Autor: Fliper (fliper__at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 08:39:04 MET DST


Witam wszystkich
Mam pewien problem. Otoz kupilem nowy komputer w sklepie komputerowym.
Miesiac pozniej w tym samym sklepie dokupilem skaner i tu zaczely sie
problemy. Otoz skaner nie chce dzialac z komputerem na podstawowych portach
USB. Gdy to zglosilem to dostawili mi sledzia do ktorego podlaczyli 2 porty
USB z plyty (na plycie znajduje sie w sumie 4) i powiedzieli ze wszystko
jest w porzadku. Ze skaner jest dobry i plyta tez jest dobra ale nie dziala
na 2 portach USB bo podaje za male napiecie. Podobno sprawdzali na kilku
egzemplarzach i wszystkie dzialaja jednakowo. Chcialem wymienic plyte na
inna firme, ale odmowili bo wg nich wszystko jest sprawne i nie ma podstaw
do reklamacji. Zastanawiam sie co z tym dalej zrobic i kto tu ma racje ?
Prosze o pomoc

fliper



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 01:21:08 MET DST