Re: reklamacja plyty glownej

Autor: MM (bioinfo_at_biotop.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 10:32:03 MET DST

Fliper wrote:

>hmm ale jak to zrobic i gdzie, bo w sklepie powiedzieli sami ze skaner
>pobiera wiecej pradu
>niz plyta jest w stanie zapewnic. co nie zmienia faktu ze wg nich plyta jest
>sprawna i dolozyli
>mi 'gratis' sledzia na ktorym mam sobie skaner podlaczac. tak ze z nimi to
>juz raczej nie mam o czym
>rozmawiac.

>Skaner sprawdzalem z dwoma innymi plytami, ruszal bez problemu

Czyli wniosek jest oczywisty sprzedali Ci wadliwą płytę z którą nie chce
chodzić skaner przeznaczony do pracy ze standartowym portem USB a gadki,
że skaner pobiera za duzo prądu to próba wciśnięcia kitu najlepszy
dowód, że na innych komputerach skaner działa bez zarzutu - kupując
komputer z tą właśnie płytą nie zostałeś uprzedzony o występującej
wadzie portu USB nie twoją sprawą jest dochodzić, czy napięcie jest za
małe za duże czy w sam raz zapłaciłeś za komputer ze sprawnymi portami
USB i takich rządaj . Jak Ci sprzedali wadliwą płytę - bo wbrew temu co
twierdzi firma jest to wadą płyty to ich problem - płytę należy
natychmiast wymienić na inny model wolny od wady, a próba wciśnięcia
kitu przez uaktywnienie dodatkowych portów USB tylko świadczy o firmie -
śledź z portami USB uaktywnia tylko dodatkowe porty USB natomiast
podstawowe porty USB są niesprawne. Jak by co to wal do federacji
konsumentów pomogą Ci dobać się cwaniaczkom do skóry.
MACIEK