Re: reklamacja plyty glownej

Autor: Adam Sikorski (sikor_at_vis.pl)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 10:24:08 MET DST

Użytkownik "Fliper" <fliper__at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
(...) powiedzieli sami ze skaner
> pobiera wiecej pradu
> niz plyta jest w stanie zapewnic. co nie zmienia faktu ze wg nich plyta
jest
> sprawna i dolozyli
> mi 'gratis' sledzia na ktorym mam sobie skaner podlaczac. tak ze z nimi to
> juz raczej nie mam o czym
> rozmawiac.

Nie widze tu problemu. Skoro skaner dziala Ci na dodatkowym sledziu, to
uzywaj go , a porty usb na plycie zostaw sobie do myszki, klawiatury,
aparatu cyfrowego itp.
Chyba ze spac Ci nie da to, ze skaner nie jest podlaczony do usb na plycie
:)

Pozdrawiam,
Adam Sikorski
sikor_at_vis.pl