Re: reklamacja plyty glownej

Autor: Fliper (fliper__at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 10:12:35 MET DST

> Musiałbyś udowodnić, że płyta nie trzyma normy USB, bo np. podaje za mały
> prąd na porty.
hmm ale jak to zrobic i gdzie, bo w sklepie powiedzieli sami ze skaner
pobiera wiecej pradu
niz plyta jest w stanie zapewnic. co nie zmienia faktu ze wg nich plyta jest
sprawna i dolozyli
mi 'gratis' sledzia na ktorym mam sobie skaner podlaczac. tak ze z nimi to
juz raczej nie mam o czym
rozmawiac.

>Ale przyczyną może być skaner, który ma ponad normatywne
> zużycie energii a nie ma własnego zasilania.
> Ciężka sprawa tak czy inaczej.....

Skaner sprawdzalem z dwoma innymi plytami, ruszal bez problemu