Re: Skaner zamiast faxu??

Autor: Sebastian T. Tkocz (bat_at_poczta.gazeta.pl)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 09:22:07 MET DST

"Kundum" <kundum_at_wp.pl> wrote in message news:akhroi$e$1_at_news.tpi.pl...
> Mam sDI ktos pisal ze musze miec modem zeby wyslac faks? jak to jest? A
jak
> ktos mi wysyla to na jaki numer? i czy musze byc caly czas w necie( a jak
> nie to czy to jest gdzies przechowywane np skrzynce w necie)
Moim skromnym zdaniem, potrzebujesz faxmodem (modem z funkcją fax'u),
który podłączasz do linii telefonicznej. Faksy wychodzą z i przychodzą na
numer
linii, do której podłączysz (fax)modem. Nie ma możliwości wykorzystania SDI
do wysyłania fax'ów - przecież ktoś w końcu musi zapłacić za jego
przesłanie...

Sebastian