fujitsu 20gb 7200

Autor: const (koder_at_toya.net.pl)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 00:15:48 MET DST

Witam

hm.. pare postow nizej byl post tez o dysku fujitsu ale mam nadzieje
ze nie bedzie takich zlych proroctw... (pewnie beda..)

Pewnego pieknego dnia kumpel wlaczyl kompa (w98) ujrzal skandisk
z dziwnym bledem "dane zostaly przezucone z C: na d:" tak mi kumpel
powiedzial
mysle jednak ze komunikat byl troche inny..

w kazdym badz razie skandisk sie zwiesil, a po resecie na dysku nie bylo
partycji..

pewnie wirus powiecie (powiecie?) ale nowe partycje cos sie nie chca
zalozyc...
kumpel sie meczyl fdiskiem.. zaklada tylko male partycje, a przy jakiejs
wiekszej
"trwa sprawdzanie spojnosci dysku..." eh

PM 7.0 zalozyl partycje 17gb w chwile sformatowala sie bez problemow pod
winda
bez problemow skopiowalismy 1gb mp3, niestety utworki nie chca sie odtwarzac
(ida kilka sekund i zwiecha)

na dysku nie ma bad sektorow

co na to powiecie? kolega rozwaza low level format ale nie wiem czy mu to
cos da
choc sprobac nie zaszkodzi skoro i tak nei dizala ja trzeba

jakies pomysly?