Re: Zestaw komputerowy - co sadzicie ?

Autor: januszek (kezsunaj_at_ktory.mowi.spamerom.nie.irc.pl)
Data: Sat 03 Aug 2002 - 15:59:08 MET DST

>a mam ci znalesc pytanie o wiatrak do intela ? bedzie ci lyso.

Znajdz mi prosze list od kogos kto skarzyl sie na glosnego p4-box
hehe :))) a jak nawet, to jedna jaskolka wiosny nie czyni :P
Mam tez wielka nadzieje ze podasz szersze statystyki ile bylo takich a
ile takich :)

>jak masz za glosno to kazdy w tym intelowski wyciszysz:

Owszem, wycisze... i juz widze to stabilnosc przy 74 stopniach :P

po za tym jak uklad wyceniany na stronie do ktorej link podales na ok
50 zl dolicze do tych mitycznych 30 zl... to juz mam 80 zl :P

Zeby nie bylo, ze opieramy sie na plotkach (min, o mitycznych
wentylkach za 30 zl ktore sa tak samo wydajne i ciche jak te za 300),
jako podstawe porownania przyjmijmy ten test:
http://www.tweak.pl/artykul/amd_vs_intel?PHPSESSID=d2576e6da3e114b463339d7b65b490bd

teraz wezmy cennik i porownajmy ile kosztuje
p4-1,6 a ile XP1,6 + TT-Volcano-7

i - 608,-
amd+V7 - 379+149=528,-

Czyli uzywajac AMD zaoszczedzimy raptem 80 zl placac za to
ograniczeniem szyny do 266. A 266/133 oznacza mniejsza wydajnosc
pamieci DDR niz 333/166 nie mowiac o bedacym tuz tuz 533/266. A w
dzisiejszych czasach wydajnosc pamieci ma czasem wieksze znaczenie niz
wydajnosc procesora.

Czemu po prostu nie przyznasz ze AMD to jest rozwiazanie TANIE... i
TYLKO TANIE a cala reszta to ideologia? Calkiem, jak niektorzy
posiadacze malych fiatow, ktorzy montuja alufelgi, szerokie opony i
dorabiaja potem do tego ideologie gloszaca, ze to poprawia parametry
techniczne :))))

januszek