Re: Obraz partycji

Autor: See_you (seefiveyou_at_dns.easy.pl)
Data: Tue 27 Aug 2002 - 18:52:05 MET DST

"Piotr Stanisz" <piotr_stanisz_at_wp.pl> wrote in message
> Ściągnąłem sterownik. Jego instalację "ręczną" mam zrobić pod DOS-em?
> Właściwie niekoniecznie backup musi być robiony od razu na CD. Czy mógłbyś
> mi podpowiedzieć, jak skonwertować partycję NTFS na FAT32? Systemową chcę
> zostawić NTFS, ale inną mogę mieć FAT-owską. A wtedy Ghost da radę zapisać
> na niej obraz NTFS-a.

To jest wyjscie ale niestety nie znam tej konwersji.
Co do instalacji sterownikow nagrywarki (na dyskietce startowej Ghosta) to
troche sie zagalopowalem, wlasnie przeczytalem
dokladniejsza instrukcje Ghosta, ktora ta droge ucina - tak NIE mozna...
- na dyskietce startowej Ghosta nie moze byc zadnych sterownikow do nagrywarki,
zreszta poczytaj wiecej o dyskietce startowej bo to osobliwa sprawa
- ponoc w razie problem moze pomoc zamiana plikow systemowych
PCD-DOSa na normalnego DOSa.
http://service4.symantec.com/SUPPORT/ghost.nsf/docid/2000110312324125
- w drugim punkcie "preparation"...
ale moze ten text podpowie cos w kierunku rozwiazania problemu.
Tu tez jest kilka tipow:
http://service4.symantec.com/SUPPORT/ghost.nsf/docid/2002012115014325
Mysle, ze to jedyne miejsce gdzie mozna znalezc jakies rozwiazanie:)
See_you