Re: Obraz partycji

Autor: Piotr Stanisz (piotr_stanisz_at_wp.pl)
Data: Tue 27 Aug 2002 - 16:02:39 MET DST

> Teoretycznie na niesformatowanej RW powinien pojechac
> -zakladam, ze bootowales z dyskietki, nie z CD.
> Tej nagrywarki akurat nie ma na liscie kompatybilnego sprzetu
> - aby wyelimininowac ten problem - zaczalbym od podlaczenia nagrywarki z
tej listy.
> Mozesz sprobowac tez na dyskietke startowa zapakowac driver
> teaca http://www.teac.de/support/english/index.htm zamiast tych pakowanych
przez Ghosta
> - jesli sa rozne (oczywiscie zainstalowac go "recznie").

Ściągnąłem sterownik. Jego instalację "ręczną" mam zrobić pod DOS-em?

> Raczej nie widze innego bledu jak "problem z obsluga TWOJEJ nagrywarki"...

Właściwie niekoniecznie backup musi być robiony od razu na CD. Czy mógłbyś
mi podpowiedzieć, jak skonwertować partycję NTFS na FAT32? Systemową chcę
zostawić NTFS, ale inną mogę mieć FAT-owską. A wtedy Ghost da radę zapisać
na niej obraz NTFS-a.

--
Pozdrawiam,
Piotr Stanisz