Re: Obraz partycji

Autor: See_you (seefiveyou_at_dns.easy.pl)
Data: Tue 27 Aug 2002 - 15:20:45 MET DST

"Piotr Stanisz" <piotr_stanisz_at_wp.pl> wrote in message news:akfo2t$ov$1_at_news2.tpi.pl...

> Nagrywarka: TEAC CD-W524E
> Płyty: TDK CD-RW 700, BASF EMTEC CD-RW 650. Próbowałem na wielu płytach, nie
> pamiętam na jakich jeszcze, ale wiem, że płyty też CD-R (tylko jakie???).
> Wkładałem nowe płyty - prosto z pudła.
>
> Z komunikatem jest mały problem. Używałem Ghosta wczoraj, jakiś komunikat
> wyświetlił, ale już nie wiem kompletnie, co tam było napisane :-(
> Pojawił się on po pseudonagraniu 2 płyt. Próbowałem je oczytać, były
> *puste*.

Teoretycznie na niesformatowanej RW powinien pojechac
-zakladam, ze bootowales z dyskietki, nie z CD.
Tej nagrywarki akurat nie ma na liscie kompatybilnego sprzetu
- aby wyelimininowac ten problem - zaczalbym od podlaczenia nagrywarki z tej listy.
Mozesz sprobowac tez na dyskietke startowa zapakowac driver
teaca http://www.teac.de/support/english/index.htm zamiast tych pakowanych przez Ghosta
- jesli sa rozne (oczywiscie zainstalowac go "recznie").
Raczej nie widze innego bledu jak "problem z obsluga TWOJEJ nagrywarki"...
See_you